przedstawia

  • Masz mało energii?

  • Twoje ciało jest spięte?

  • Bolą Cię plecy?

  • Czujesz się ociężały?

Wiemy, jak Ci pomóc!

Dowiedz się więcejKup książkę

Sięgnij po „Homo Immobilis. Trenuj, pracując” autrostwa biomechanik, Katy Bowman i dołącz do grona osób, które doceniły niezwykle szybko rozwijający się nowy trend jakim są dynamiczne stanowiska pracy.

Zhakuj swoje biuro! Dynamiczne miejsce pracy to bezpieczny, skuteczny i naturalny biohacking, który bardzo szybko przynosi efekty.

Dowiedz się więcejKup książkę

Homo Immobilis. Trenuj, pracując” autorstwa charyzmatycznej Katy Bowman, to niezbędnik każdego, kto marzy o:

  • zwiększeniu poziomu energii,

  • podniesieniu kreatywności

  • poprawie kondycji fizycznej.

Ewolucja kształtowała nas i nasze zachowania przez miliony lat, ale dopiero ostatnie kilka stuleci dynamicznego rozwoju technologicznego zmieniło je drastycznie szybko. Nie jesteśmy w stanie przystosować się do tych zmian. Warto zacytować Daniela Liebermana, uznanego ewolucjonistę, którego powiedzenie mam w pamięci: „Tempo postępu cywilizacyjnego można porównać do szybkiej lodzi motorowej, a tempo zmian ewolucyjnych do łodzi żaglowej.”.

Fragment Przedmowy,
dr Ryszard Biernat, www.biernat.com

Gdy nie obce są ci dolegliwości takie jak:

  • bóle nadgarstków

  • syndrom martwych pośladków,

  • osłabiony tułów,

  • rozejście mięśnia prostego brzucha oraz wynikające z nich problemy medyczne.

Sięgnij po „Homo Immobilis”. W książce znajdziesz ponad 20 ćwiczeń i wskazówek, które pomogą Ci w powrocie do zdrowia, abyś w pełni mógł wykorzystać swój potencjał.

Do niedawna byłam przekonana, że słusznie radzę pacjentom, zachęcając ich do częstych zmian pozycji. Katy Bowman wyniosła tę ideę na zupełnie inny poziom. Zmiany pozycji w obrębie biurka to tylko wierzchołek góry lodowej. Konieczne jest wykorzystanie prostych mody fikacji, wprowadzenie niewielkich, lecz częstych aktywności, które w skali dnia sumują się na porządny „trening”.

Fragment recenzji,
Joanna Tokarska, #fizjopozytywni

Książka Katy Bowman „Don’t Just Sit There” zawiera skondensowaną wiedzę, przekazaną w przystępny sposób. Po drugie, porady odnoszą się do życia przeciętnej osoby, która:

  • codziennie dojeżdża do pracy,

  • jeździ w delegacje,

  • spędza w biurze 8 godzin dziennie.

Nie przesadzimy zbytnio, jeśli stwierdzimy, że ta książka może odmienić Twoje życie!

Tu nie chodzi tylko o ruch. Rzetelne przemyślenie i przewartościowanie tez zawartych w tej publikacji, może nas skłonić do przeprowadzenia większych zmian i pozytywnie wpłynąć na redukcję stresu oraz poprawę zdrowia.

https://www.youtube.com/watch?v=Vy-NvEqf3qE

To naukowcy znaleźli rozwiązanie na skutki sedentaryzmu

Media okrzyknęły swego czasu siedzenie nowym uzależnieniem podobnym w swych negatywnych skutkach do palenia tytoniu. Katy Bowman nie zgadza się jednak z tą tezą. Podkreśla wyraźnie, że pozycja siedząca nie jest źródłem choroby. Dozowana w odpowiedniej dawce jest po prostu częścią naszego życia. Jeśli siedzimy zbyt długo, rozpoczęcie pracy nad zmianą nawyków i zwiększenie udziału ruchu w naszej „diecie”, może krok po kroku odwrócić kierunek negatywnych zmian i przywrócić nam zdrowie i kondycję. Zaś palenie papierosów samo w sobie jest przyczyną chorób i prowadzi najczęściej do zmian nieodwracalnych.

Badania dotyczące pozytywnego wpływu ruchu na kreatywne myślenie, przeprowadzone w 2014 roku przez badaczy Uniwersytetu Stanford potwierdzają, że umiarkowany ruch w ciągu całego dnia, wpływa korzystnie na kreatywność i pozytywne myślenie.

Statystycznie 80% osób, które zwiększyły ilość ruchu, np. więcej spacerując, dostrzega u siebie poprawę samopoczucia, a ilość kreatywnych pomysłów wzrasta u nich o 50%.

Dowiedz się więcejKup książkę

Bezpłatny fragment

Śmiało, pobierz fragment i przekonaj się, czy to książka dla ciebie.
Wpisz swoje dane kontaktowe, aby otrzymać bezpłatną część na swoją skrzynkę mailową.

Z „Homo Immobilis” dowiesz się:

  • w jaki sposób konwencjonalne aranżacje biur osłabiają nasze zdrowie i dlaczego fitness nie jest w stanie przeciwdziałać skutkom sedentaryzmu,
  • że siedzenie i czas przed ekranem to dwie różne zmienne i powinniśmy się im oddzielnie przyglądać,
  •  jakie ćwiczenia korekcyjne wykonywane w czasie pracy wpłyną na poprawę twojego sposobu siedzenia, stania i poruszania się,
  • jak zwiększyć swoją kreatywność i poziom energii w pracy,
  • w jaki sposób prawidłowo siedzieć, stać i chodzić.

Książkę kupisz tylko na stronie wydawnictwa i w zaprzyjaźnionych gabinetach oraz specjalistycznych księgarniach internetowych.
Nie ma jej w księgarniach!

Książka

$ 29,90 zł

Per Month
  • Książka drukowana
  • Miękka okładka
  • 152 strony
  • Szybka wysyłka
  • Gratis! Film z ćwiczeniami
Zamów teraz

E-book

$ 25,90 zł

Per Month
  • E-book
  • Formaty: EPUB, MOBI
  • 152 strony
  • Pobierz od razu!
  • Gratis! Film z ćwiczeniami
Zamów teraz

PlakatSprawdź również

$ 30,00

Per Month
  • Plakat motywacyjny
  • Rozmiar A3
  • Wysoka jakość druku
  • Pasuje do każdego wnętrza
  • Szybka wysyłka
Zamów teraz

Katy Bowman

Z zawodu biomechanik, z natury osoba dociekliwa, od zawsze zafascynowana rozwiązywaniem trudnych problemów, zjednała sobie rzeszę fanów, dzięki umiejętności znajdywania rozsądnych rozwiązań, które przekazuje łącząc podejście naukowe z prostym przekazem, dodatkowo okraszonym niebanalnym poczuciem humoru.

Na co dzień pracuje jako edukatorka, pisarka i liderka ruchu Movement (Ruch). Prowadzi również niejednokrotnie nagradzany blog i podcast „Katy says”, który każdego miesiąca dociera do setek tysięcy osób. Swoimi działaniami zmienia sposób pojmowania znaczenia ćwiczeń fizycznych, siedzącego trybu życia, zdrowia i roli ruchu w życiu nie tylko wśród laików ale i ekspertów w tej dziedzinie.

Jest autorką ośmiu książek, w tym Don’t just sit there, Diastasis Recti (polski tytuł: „Rozejście Mięśnia Prostego Brzucha” FIzjopress 2018), Dynamic Aging i Move Your DNA.

Jej działalność obejmuje też pracę w centrum terapeutycznym Nutritious Movement Center Northwest w Waszyngtonie gdzie szkoli edukatorów, spotyka się z pacjentami i prowadzi weekendowe spotkania na tematy ekologii ruchu, łączenia założeń Odżywczego Ruchu z codziennym życiem.